Yudum yudum umut sarsınsarı düşlerimizi
ve taşısın bizi geleceğe
sizin ellerinizde...
Bugün İşlenen Konular
- Okul Teknoloji Planı ve Fatih Projesi ile Bütünleştirilmesi.
- Okul Teknoloji ve Eylem Planı: Planlama ve Fatih Projesi Uygulamalarında Olası Risklerin Önlenmesi
- Etkinliklerle Okul Teknoloji ve Eylem Planlarının Sunumu ve Değerlendirilmesi
- İçerik DVD’sinin tanıtımı, Kurs Özeti ve Tartışma, Kurstan Sonuç Çıkartmak
- Kursun Genel Değerlendirilmesi
- Belge Dağıtımı ve Kapanış
"Size öğretecek bir öğretmen, sizi kurtaracak bir kurtarıcı, ne yapılması gerektiğini söyleyecek bir guru olmadığını gerçekten anladığınız zaman, her şeyi kendiniz yapmak zorunda olacaksınız, bu da olağanüstü bir enerji gerektirir."
"Hayal edilemeyecek kadar büyük bir enerji ise beynin içindeki geniş uzaydadır"
J.Krishnamurti


BİZE VERİLEN EĞİTİM SONUNDU FATİH PROJESİNİN ÖNEMİ HAKKINDA ÖNEMLİ BİLGİLER EDİNDİM ADNAN BEYİN DEYİMİ İLE BİR YOLA ÇIKARAK YOLDAŞ OLDUK. AMACI, HERŞEYİN EN İYİSİNİ HAK EDEN BU ÜLKENİN GELECEĞİ OLAN GENÇLERİMİZİ VE ÇOCUKLARIMIZI ÇAĞDAŞ EĞİTİM İMKANLARI İLE YETİŞTİRMEK OLAN FATİH PROJESİNDE BENİMDE EMEĞİM OLURSA MUTLU OLURUM. HANİ DERLERYA ÇORBADA TUZUMUZ OLSUN. ATATÜRK TÜRKİYESİNİN AYDINLIK GELECEĞİNE SELAM OLSUN.EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM.SAYGILARIMLA
YanıtlaSilşuan saat 20:42 trabzon havalimanındayım uçağım rötarlı gece 03:00 da adanada olucam ama buna değdi tüm yol arkadaşlarımı saygıyla selamlıyorum
YanıtlaSilÇalışmaların amacına ulaşması, ya da FATİH projesinin başlaması bizim sahaya indiğimiz şu saatten sonra başlamıştır. Kendimi bu sahada Teknolojinin gereklerini yerine getirmek ve getirilmesine LİDERLİK etmek üzere etkin ve yetkin görüyor.Başarmak bizimle başlıyor. Kendimizi ve beynimizi özgür bırakalım. Buy işin ucundan az ya da çok tutma gayreti çinde olalım. selam ve sevgiler
YanıtlaSilOkul Teknoloji Planlarımızı sunduk,sunarken eksiklerimizi görme imkanımız oldu. Liderlik ve Teknoloji Forumu Kursunun bana ve aynı yolda olduğum tüm arkadaşlarıma büyük katkı sağladığını düşünüyorum. Artık Bayram hocamın belirttiği gibi saha indiğimiz andan itibaren görevimizin kesintisiz başladığını düşünüyorum. Ne güzel ki ülkemin dört bir köşesinden yeni lider arkadaşlarım oldu. Adnan Hocamın illerdeki liderleri isim ve soyisimleriyle hatırlıyor olması Onun bu kurslara ne kadar fazla önem verdiğini gösteriyor. Pervin Hocamında çok akıcı takılmadan konuşması kendisini dinliyorken hiç sıkılmadan dinlememi sağladı. Refik Hocam ve Aytaç Hocamın rahatsızlıkları kursla alaka tek olumsuzluktu. Kendilerine tekrar geçmiş olsun diliyorum. Bütün lider öğretmen arkadaşlarıma selam, saygı ve hürmetlerimi sunuyorum...
YanıtlaSilBizler için zor, eğitmenlerimiz için yorucu bir eğitimi tamamladıktan sonra herkes umarım sağlıkla evlerinde. Tüm arkadaşlarıma başarılar dilerken Adnan Beye, Pervin ve Ayla Hanımlara da çok teşekkür ediyorum. Yolu Aksaray Hizmetiçine düşen tüm arkadaşları bekliyorum.
YanıtlaSil5 günlük eğitim sonunda, beklentilerimi yeterince karşılayan bir sürecin tamamlandığı inancındayım. Yorulduk, tartıştık, geç saatlere kadar çalıştık. Tüm bunlara değdiğini düşünüyorum. Öğrendiğim ve uyguladığım teoriyi pratiğe aktarabileceğime inanıyorum. Sizleri tanıdığım için mutluyum. Her birinizden bir şeyler öğrendiğim kanaatindeyim. Başta eğitim yöneticilerim ve görevlilerim olmak üzere herkese teşekkür ediyorum.
YanıtlaSilBu seminer bize yeni dostluklar ve yeni yaklaşımlar kazandırdı. Beş gün yoğun bir tempoda geçti. Motivasyonu sağlama, planlama ve iletişim sorunlarının yaşandığı ve yaşatıldığını da vurgulamak istiyorum. Değerli Adnan hocama öncelikle çok teşekkür ediyorum projeye verdiği emek ve özveriden dolayı ancak grubun seviyesine uygun eğitim verilemediği kanaatimide belirtmek istiyorum.Eğitimcilerin eğitimi zor bir iştir. Eğitim planlaması, ne verilmek istendiği ve neler beklenildiği tam planlanmamıştı. Gönderilen bilgi maillleri kurstan bir iki gün önce gelmesi, herkesin iş yoğunluğu ve hafta sonunu en az 1 gün yolda geçirmiş olması düşünülmediği sadece olumsuz eleştireler yapıldığı ve ders sürecinde de iletişim ve motivasyonu sağlama sorunları yaşandığını üzüntüyle belirtmek istiyorum. Çünkü bizler hem yönetici, hem iletişimci hem de öğrenme istekli bir gruptuk. Gruptaki çoğu arkadaş Pazar günü kursa gelmişti ve Kurs bitimi gecesi veya bir gün sonrasıda gitmiştir. Daha etkili iletişimli, bir yarım gün gezi düzenlendiği, uygulamaların daha planlı yapıldığı ve gruplara ayrılmış (3 Eğiticiye göre) bir çalışmanın dahada verimli eğitim yapılabilineceğini öz eleştiri olarak sunmak istiyorum. Tabiki değerli eğiticilerimizin, konunun asıl uzmanı Adnan hocamızın bize verdiği bilgiler, yeni öğretiler çok kıymetli ve ben tekrar hepsine çok teşekkür ediyorum. Grupta ki arkadaşlarla iletişim ve etkileşimlerimiz çok güzeldi. FATİH projesini ben çok önemsiyor ve bu projenin eğitim sistemimizde teknolojik bir devrim yaratacağına, bir dönüm noktası olacağına inanıyorum. Bizlere de bu anlamda aldığımız bu kurs eğitimi ile büyük sorumluluklar düşmektedir. Elimizden geleni yapmaya çalışacağız,değişim önce kabullenmekle başlar, sonra inanmak ve gayretle gelişir, en sonda büyük bir özveri ile de başarıya ulaşır diyorum. Hepimizin yolu açık olsun, herkese başarılı, sağlıklı ve paylaşımlı bir iş hayatı diliyor, saygılarımı ve sevgilerimi gönderiyorum. Bundan sonrada iletişim halinde olmak ve görüşmek dileğiyle hoşçakalın diyorum.
YanıtlaSilBu seminer yenileri ve yenileşmenin kaçınılmaz olduğunu yeni yüzler yeni mekanlar ve anlayışlar sundu. Başta eğitmenlerimiz ve bize hizmet veren tüm katılımcılara sevgi ve selamlarımı sunuyorum.Tekrar görüşmek dileğiiyle hoşçakalın
YanıtlaSilResmen canımız çıktı. Dolu dolu hazırlanmış bir kurs oldu. Dolu hazırlanması yanında program akışının dışına çıkılmadı. Yetişkin eğitimlerinde eğitici olarak görev aldım. Ne kadar zor olduğunu biliyorum. Ancak aldığımız bilgilerle -görev verilirse- zorlanacağımızı sanmıyorum. Üstelik bi dünya da dökümanımız var. Önceleri Wikiyi bilmiyordum ama blog hiç ilgimi çekmemişti.Şu an blogumu eğitimde kullanmayı düşünüyorum. Son olarak memleketin dört bir yanından pırıl pırıl dostlar edindim. Yolumuzun tekrar kesişmesi ümidi ile sevgiyle kalın.
YanıtlaSilLiderlik ve Teknoloji Forumu Kursunda teorik olarak aldığım bilgileri pratiğe aktarabileceğime inanıyorum. Sizleri tanıdığım için mutluyum. Her birinizden bir şeyler öğrendim. Başta eğitim yöneticilerine olmak üzere herkese teşekkür ediyorum
YanıtlaSil