4 Nisan 2012 Çarşamba

Üçüncü Gün





Hala öğreniyorum....  Michelangelo...

Bugün İşlenen  Konular  
  • İnternet Teknolojileri:  Web Araçlarını Anlamak ve Keşfetmek
  • Var olan Uygulamaları  Öğrenme
  • Web 2.0 Araçlarını Belirleme ve Uygulama
  • Web 2.0 Araçlarının Kullanılması
  • Web 2.0 Araçlarının Yönetimi

12 yorum:

  1. Bilgisayarda öğrenmenin heyecanını yasadık.Wikispaces ve Blok oluşturmayı öğrendik.Lider öğrendikçe gelişir.

    YanıtlaSil
  2. uygulamalar çok iyi.değişik uygulamalar öğrendim.Teorik ve uygulamalar uyumlu ve düzenli.Zaman sıkıntısı bazen oluyor.

    YanıtlaSil
  3. Yaparak ,yaşayarak öğrendik.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. verimliydi herkes bunu bekliyordu üzerine koyacağız gelecekten ümitli olmak ve çalışmak lazım teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Uygulamalar iyi idi fakat hızlı geçildi. Gerekli bilgiler alındı, geliştirmek bizlere kaldı.

    YanıtlaSil
  6. Öğrenmem gerekenlerin neler olduğunu öğrendim. :) Çok vakit ayırmam gerekecek biliyorum ama uygulamaları da öğrendiğimde yararlı olacak. Test tekniğinde ki gibi aslında "hazırlaması uzun zaman alan, uygulama ve değerlendirmesi ekonomik". Öğrenmesi uzun uygulaması kolay. Haberdar olmaktan mutluyum.

    YanıtlaSil
  7. Her geçen gün öğrendiklerim artıyor. 3.gün olarakta web 2.0 araçlarını detaylı olarak öğrenme deneme kullanma imkannları bulmaya başladım..İyiki burdayım....

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşlar yorumları okudum.Ukalalık olarak algılamayın ama "blok" voleybolda ya da basketbolda yapılır biz "Blog" yapmayı öğrendik :) Evet bugün bedava uygulamalarla ne kadar çok faydalı çalışmalar yapabileceğimizi gördük. web 2.0 kavramı ve araçları hakkında bilgi sahibi olduk.

    YanıtlaSil
  9. Yoğun bir gün geçti, dersler daha zevkli idi çünkü uygulamalı eğitim yapıldı üçüncü gün. Wikispaces ve blog konusunda hızlı bilgiler edindik. Biraz kafamız çorba oldu ama çok şeyde öğrendik sayılır. Az konuşmak sandalyede çok oturmak ve yönetim alanından daha farlı bir çalışma yapmak ne kadar da beni zorlasa da iyi ki bu kursa gelmişim dedim. Tabi gece yediğim balıkdan sonra zehirlenme olayı yaşamam malesef günümün kötü bitmesin neden oldu.yardımcı olup, geçmiş olsun diyen tüm grubumuza teşekkür ediyorum. Sevgi ve paylaşımla kalın...

    YanıtlaSil
  10. wiki ve blogger konularını öğrenmek güzel. Mutlaka geliştirmem lazım kullanmazsam unuturum.Okuldaki öğretmen arkadaşlarımı bu konuda bilgilendireceğim.

    YanıtlaSil
  11. Etkileşim içinde olmak beni son derece memnun ederken zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum. Bazen zaman karmaşası bile yaşıyorum. Öğrenmek bize zamanüstü bir anlayış getirmesi münasebetiyle, Bilgi ve öğrenme bir zamana bağlı olmadığı suyun akışı gibi, bilginin de çağlayanlar şeklinde sanal ağlarda aktığını yer yer dev kazanları gibi toplandığını ve tekrar kulakları ve hafzalaları patlatırcasına bize ve herşeye rağmen zaman üstünde bile aktığına şahitlik ettim. FARKINDALIĞIN Farkına vardım belki uç cümlelerimde...

    YanıtlaSil
  12. 3. Gün öğrenilen web 2.0 araçları, kurs beklentilerini karşılamaktadır. Bizim bu araçları geliştirmemiz ve okul süreçlerine uyarlamamız gereksinimi ortaya çıkmaktadır.

    YanıtlaSil

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews