3 Nisan 2012 Salı

İkinci Gün

Hakk'ın karşına çıkardığı değişimlere direnmek yerine, teslim ol.. Bırak hayat sana rağmen değil, seninle beraber aksın.. ŞEMS-İ TEBRİZİ


   

Bugün İşlenen  Konular 

Değişim ve Değişimi Yönetmek
21. Yüzyıl Becerileri: Dünyada ve Türkiye de Durum
Çeşitli Öğrenme ve Öğretme Kaynaklarını incelemek: CD ve Internet Ortamında
Sosyal Medya: Dünyada ve Türkiye de Kullanımı ve Etkileri
Bilinçli ve Güvenli Kullanım ve Internet Etiği (Telif hakları , insan hakları vs.),  

Okul Zorbalığı ve Siber Zorbalık

18 yorum:

  1. Bugün değişimin gerekliliğini, bunun ekolojinin değişmesiyle otomatik olarak gerçekleştiğini öğrendik. Şayet bu değişimlerin gerisinde kalırsak başarısız olacağız. Ancak değişimlere ayak uydurarak başarıya ulaşabiliriz.

    YanıtlaSil
  2. Genel anlamda teknoloji ve eğitimde uygulanacak bilgi teknolojisinin değişim açısından zorunluluğunu anlama ve yorumlamanın gerekliliğine inancım perçinleşmiş oldu.Sunumcu arkadaşlara teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Değişim süreklidir.Değişim içerisinde öğrenme ve öğretme kaynakları zaman içerisinde farklılık göstermektedir..Teknoloji bilginin gelişmesiyle okul zorbalığı ve siber zorbalık denen tehlikeli unsurlar oluşmuştur.Biz eğitimciler bu konu üzerinde önemle durmalı ve sorunu çözmeliyiz.






    .

    YanıtlaSil
  4. Eğitimde değişim yöntemlerde olur. Doğrudur. Genel amaç değişmez. Sıklıkla ve palasız değişimler eğitimin amacında kaymalara neden olabilir.

    YanıtlaSil
  5. Beklentilerimin peşinde koşmaya başladığımın farkında olmak güzel. bir tuğla da ben koyabilirim diye düşünüyorum.
    'Herşeyin benimle başlayabileceği' gibi hayallerimiz olmalı ... artık.

    YanıtlaSil
  6. ikinci gün yoğun ve çok etkin geçti. Saat 23.15'e kadar grubumuz etkin çalıştı. Değişim ve değişime kim hazır? değişim kiminle ve nasıl sağlanacak? Değişim beklentisi ne? teknoloji eğitim sistemimizi, bizi, çocuklarımızı değiştirecek mi? yoksa etkilemiş mi olacak? eğitimde yeni dünya yeni paradigma Teknolojik yapılanma değişimi FATİH mi? Ülkemizde FATİH projesi 21. yüzyılın eğitimde önemli bir paradigması mı olacak? gibi bir çok soru ve meraklı bekleyiş. Tabi ki ne olacaksa olmalı yani birşeyler değişmeli bence de...halen aynı okul sistemi ile eğitim olmamalı bu çağımızda!birisi veya birileri birşey yapmalı! diye düşünüyoruz. Bizler bu değişimin neresinde olacağız? bize düşen ne? biz kimi veya kimleri etkileyeceğiz bu süreçte yönetici olarak? buna kafa yoruyoruz artık....bugün grup sunumları güzeldi, sunumlar renk kattı eğitimimize, herkese teşekkür ediyorum. En çok da gecenin yıldızı sayılacak genç arkadaşımız Feridun öğretmenimizin standap gösterisi sayılabilecek etkili sunum ve heyecanı bizleri eğlendirdi ve tkiledi...Arkadaşlar gecenin geç saati bu kadar laf benden yeter... yarın yeni bir gün, yeni bir başlangıç ve yeni uzun bir gün olacak tahminim görüşmek dileğiyle sevgiyle kalın...iyi geceler..

    YanıtlaSil
  7. Sınıf içi etkileşim sürecinde, web 2.0 yazılımları aracılığı ile etkinliklerin tasarlanması durumunda değişimin daha hızlı yönetilebileceği kanısındayım. 2. gün yapılan uygulamalı ödevlerde de başlangıç düzeyinde, bu yazılımların kolaylıkla etkinlik planlarına entegre edilebildiği görülmektedir. Bu uygulamaların arttırılması ile sınıf içi etkileşim süreçlerinin daha keyifli ve öğrenci merkezli yaşatılabileceği inancındayım...

    YanıtlaSil
  8. 2.gün yorucu ama etkili geçti.Akşam grup halinde yapılan etkinliklerle ortaya çok güzel şeyler çıktı.

    YanıtlaSil
  9. Değişimin gerekliliğini değişime inanıp ayak uydurarak başarıya ulaşabiliriz. Bunun farkındalığına varmamız başarıya ulaştırır. Ayrıca eğitimler uzun ve yoğun geçiyor.

    YanıtlaSil
  10. 2.gün yoğun güzel ama bir o kadar yorucu geçti. yol arkadaşlığı hakikaten çok güzel burda paylaştıklarım kesinlikle artarak devam edecektir.

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinci gün bir kere daha iyiki gelmişim dedim. Hergeçen gün dahada bu inancımın artacağından eminim. Akşamki sunumlarımızın da forumuzuda katkı sağladı diye düşünüyorum.

      Sil
  12. 2. gün yorulduğumu farkettim. Ekolojik değişimin ne olduğunu öğrendim,kitap tavsiyeleri güzel bir de okursak çok güzel olacak.

    YanıtlaSil
  13. Paradigmaya girdik ama çıkamadık :) Teknoloji ve liderlik kavramları farkında olmadan zihnimizde yer etmeye başladı.Kursun amacı tam olarak anlaşıldı. Grup çalışmaları bu tür kurslar için çok faydalı. Bundan sonraki grup çalışmaları 2. günün tecrübeleri ile daha da verimli geçecektir. Ancak her çalışmada takım üyeleri değişirse daha çok kişi ile paylaşım gerçekleşir, işbirliği ve uyum artar.

    YanıtlaSil
  14. BU GÜN DAHA FAYDALI OLUĞUNU GÖRDÜM BAZI KONU SAŞLIKLARINDA BELKİDE GEREKSİZCE TAKILDIK SANKİ TAKILIP KALMA OLMASA İYİ OLACAK.

    YanıtlaSil
  15. ÜÇÜNCÜ GÜN (4 Nisan 2012):Bu gün blog ve Wikipaces sayfalarını yapmayı öğrendik.Ben yeni öğrendim ve faydalı olduğuna kesinlikle inandım.Teknoloji kullanımının eğitim Öğretimde kaliteyi artıracağına inanıyorum.

    YanıtlaSil

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews